Модуль3. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних
запитань проекту, а саме: визначити навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття. Цілі мають бути конкретними для того, щоб у кінці проекту можна було чітко визначити рівень їх досягнення. Цілі не мають покривати всі питання, про які йтиметься в обраній темі. Бажано, щоб у цілях було зроблено акцент на розвитку навичок мислення вищих рівнів, а не на навичках щодо використання ІКТ. Наприклад, краще сформулювати навчальну ціль не про створення учнями мультимедійної презентації, а про створення переконливої презентації результатів проекту для обраної цільової аудиторії.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних
запитань проекту, а саме: визначити навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття. Цілі мають бути конкретними для того, щоб у кінці проекту можна було чітко визначити рівень їх досягнення. Цілі не мають покривати всі питання, про які йтиметься в обраній темі. Бажано, щоб у цілях було зроблено акцент на розвитку навичок мислення вищих рівнів, а не на навичках щодо використання ІКТ. Наприклад, краще сформулювати навчальну ціль не про створення учнями мультимедійної презентації, а про створення переконливої презентації результатів проекту для обраної цільової аудиторії.
Немає коментарів:
Дописати коментар