середа, 26 березня 2014 р.

Модуль8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: проаналізувати власну систему оцінювання.
Класифікувати  інструменти оцінювання та об’єднати в групи за різними ознаками, наприклад:за цілями та призначенням (для підсумкового оцінювання, оцінювання попередніх знань учнів тощо);
за формою подання (контрольний список, форма оцінювання, форма оцінювання з коєфіцієнтами та балами, графічні схеми, підказки щодо рефлексії свого навчання, «незакінчені речення», тести з різними варіантами відповідей тощо).
Проаналізував яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес? Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей? Переконався, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, має будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.

Немає коментарів:

Дописати коментар